Reis afgebroken

1 december 2017 - Greymouth, Nieuw-Zeeland

Helaas was de longontsteking teveel voor hem en is pa gisteren (donderdag 30 november) tegen 4 uur 's middags rustig ingeslapen. Beter zo, want hij was op. Ik heb besloten mijn reis af te breken en wacht nu op het station van Greymouth op de trein naar Christchurch. Daar fiets ik het laatste stukje in NZ door de stad naar Ingrid en Geoff en kan dan morgen nog een dag met hen doorbrengen, voordat ik morgenavond terug vlieg naar A'dam. Zondagavond ben ik weer thuis en woensdag vindt de crematie plaats. Ik ga ooit nog terug om het (naar men zegt mooiste) gedeelte van het zuider eiland te zien, maar heb nog geen idee wanneer.
Ik wil al mijn volgers vanaf hier bedanken voor hun belangstelling in mijn reis. Het was een geweldige ervaring, alhoewel ik me het einde anders had voorgesteld. Wellicht ooit een vervolg....

1. Johan:
    1 december 2017
    Sorry to hear my condolences to you and your family,I'm glad I met you we will visit you when we are going back to Holland.
  2. Ron Durge:
    1 december 2017
    Hoi Gerrit. Gecondoleerd met het verlies van je vader. Sterkte. Wel bedankt voor je mooie verhalen en een goede terugreis.
  3. K!L:
    1 december 2017
    Gecondoleerd, bedankt voor de mooie verhalen en foto's.
    Ik hoop dat je de reis nog eens kan afmaken.
  4. Michel:
    1 december 2017
    Man wat sneu. Sterkte met dit verlies. En kom veilig terug.
  5. Fenneke:
    1 december 2017
    Wat erg Gerrit, gecondoleerd. Ik heb niet eerder gereageerd, maar ik heb je vanaf het begin gevolgd en genoten van je verhalen en prachtige foto's. Veel sterkte de komende tijd.
  6. Antje Attema:
    1 december 2017
    Och wat een sneu eind. Gecondoleerd met het verlies van je vader.
  7. Oom Piet en tante Henny:
    1 december 2017
    Hallo Gerrit, Toch nog snel gegaan. We denken veel aan eertijds, toen alles nog "gewoon" was met Tinie. Het boek is nu uit!
    Wij oude mensen zijn kwetsbaar dat zie je nu wel weer.
    We leven met jullie mee.
    Goede reis en tot dan.
  8. Piet:
    1 december 2017
    Wat spijtig Gerrit, gecondoleerd met het verlies van je vader en veel sterkte de komende dagen.
  9. Bart en Rixte:
    Hoi Gerrit,
    Gecondoleerd met het overlijden van je vader en veel sterkte.
    Voorspoedige reis terug.
  10. Klaas van den Berg:
    1 december 2017
    Gecondoleerd Gerrit. Sterkte en tot snel.
  11. Jelle.:
    1 december 2017
    Gecondoleerd Gerrit en we wensen je veel sterkte toe en een veilige reis terug. Jelle en Froukje.
  12. Jelle.:
    1 december 2017
    Gecondoleerd Gerrit, we wensen je veel sterkte en een veilige terugreis toe! Groeten, Jelle en Froukje.
  13. Hanna Oostmeijer:
    1 december 2017
    Beste Gerrit, gecondoleerd. Ik hoop dat je een goede terugreis hebt (gehad) en wens je veel sterkte de komende tijd. We spreken elkaar. Dag, Hanna.
  14. Erik Camphuizen:
    1 december 2017
    Gecondoleerd Gerrit. Ik wens jou en je familie veel sterkte toe.
  15. Albert van der Gaast:
    1 december 2017
    Damn, kippenvel in tweeërlei opzicht. Het overlijden van jouw/jullie vader (we hebben op jouw verjaardag vaak met hem kunnen lachen om zijn verhalen) en dat je nu daardoor jouw droomreis moet afbreken. Kom goed thuis en, tsja, tot woensdag dan maar.
  16. Gert+Henk Bakker:
    Gerrit,
    gecondoleerd en veel sterkte!
    Dank voor de mooie verhalen en foto’s. Het was leuk om met je mee te reizen.
  17. Hilbert:
    Gecondoleerd Gerrit.!
  18. Coby visser:
    2 december 2017
    Gecondoleerd Gerrit met het verlies van je vader. Jammer dat dit je reis eerder thuis brengt dan de bedoeling was.
  19. John Kamstra:
    4 december 2017
    Gecondoleerd Gerrit. Ik heb genoten van je reisverslag.
  20. Petra:
    4 december 2017
    Wat ontzettend naar Gerrit, gecondoleerd met het verlies van je vader. Bedankt voor de resiverhalen en de foto's en ik hoop dat je een veilige reis terug hebt gehad.
  21. Gerland:
    4 december 2017
    Gecondoleerd met dit grote verlies Gerrit! Heel veel sterkte de komende periode.
  22. Ragas:
    5 december 2017
    Gecondoleerd en veel sterkte allemaal.
    Heb veel geleerd en genoten van je reisverhalen.
  23. Anne Kuzema:
    20 december 2017
    Ik lees pas nu dit tragisch bericht. Gecondoleerd.
  24. Fokke:
    15 februari 2018
    Gecondoleerd Gerrit. Respect voor je avonturen en belevenissen.